Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Toppbilde

NAV

Organisering NAV, Levanger


I Levanger kommune er en del av de kommunale tjenestene organisert i NAV, se Tjenester øverst i høyre meny.
For den statlige delen av NAV finner du opplysninger om tjenestene på http://www.nav.no.

Ellers vil du finne opplysninger ved å bruke søkefeltet i øvre høyre del av bildet, skriv inn tjenesten du vil vite mer om og trykk enter, så vil du finne lenke til opplysninger om aktuell tjeneste på NAV sine nettsider.

NAV Levanger har disse kommunale tjenestene i Nav kontoret:

  • Økonomisk sosialhjelp
  • Råd og veiledning
  • Midlertidig bolig
  • Økonomisk rådgivning/Gjeldsrådgivning
  • Kvalifiseringsprogrammet.
     

Kontoret er organisert i to avdelinger med ulike team: Mottaksteam, Sosialteam, Ungdomsteam, Avklaringsteam, Oppfølgingsteam og Syfoteam (sykefravær).

Det lokale NAV-kontoret ligger i Gjensidigegården i Levanger sentrum (med inngang rett ovenfor Coop Mega).

Åpningstiden er:

  • Mandag, onsdag, torsdag og fredag : 10:00-14:00
  • Tirsdag: Stengt
  • NAV kundesenter (telefoni) vil ha åpningstid 08:00-15:30 alle virkedager
     

NAV 's døgnåpne forvaltning (http://www.nav.no/ og elektronisk kommunikasjon) vil være tilgjengelig året rundt.

Likeså «Chat» om foreldrepenger, økonomi eller jobb i utlandet, «Facebooksider» for foreldrepenger og ungdom og NAV på Twitter og pensjonsblogg.
Du kan videre ha dialog med Nav og veileder via Din Side på www.nav.no (systemet: Modia).

Akuttberedskap sosiale tjenester når kontoret holdes stengt ivaretas ved at brukere kontakter NAV Kontaktsenter på telefon 55553333.
NAV Kontaktsenter vil i neste omgang formidle henvendelsene til Nav Levanger samme dag som igjen kontakter bruker tilbake.

--

Tilbakemeldinger fra brukere:
Det er viktig at du og andre brukere blir hørt og bidrar med innspill for å sikre at tjenestene brukerne i kommunen mottar er best mulige.

Som på andre områder i samfunnet er det også innen arbeid og velferd brukerne eller kundene som vet best hvor skoen trykker. NAV er derfor helt avhengig av at du og andre brukere gir beskjed om hvordan NAV gjør jobben sin. Fungerer tjenestene bra? Kan kanskje NAV gjøre noen enkle grep som kan gjøre en tjeneste mer effektiv?

Brukere oppfordres til å gi jevnlig tilbakemelding om hvordan ting går til sitt lokale NAV-kontor og sine egne veiledere. Du kan også klage, gi ris og ros direkte til ditt NAV-kontor her

Til toppen av siden





Publisert: 26.03.2009 16:07 Sist endret: 31.01.2017 08:22
Post: Levanger kommune Boks 130, 7601 Levanger Besøksadresse: Håkon Den Godes gt 30 ved Torvet
Tlf: 74 05 25 00 Faks: 74 08 35 40 E-post: postmottak@levanger.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 Åpningstid: Org.nr.: 938 58 7051
Nettredaktør: Åsmund Brygfjeld Ansvarlig redaktør: Ola Stene Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS